2 dagar 8 timmar

Heeej ! :)
Är hemma från turklandet nu !
elr ja kom hem för två dagar sen men jag har bara inte orkat blogga ^-^'
Jag har faktiskt inte bloggat på 2 dagar och 8 timmar :O

Aja. Turklandet har vart as najs och d fanns typ värsta vattenlandet och typ 62 tennisbanor ?
jag spelade typ över 7 timmar tennis -.-'
Det var typ all inclusive så man fick gratis glass och ibland fanns det sushi vilket
betyder obegränsad favorit mat !!! :D
shoppingen blev inte så stor eftersom allting var typ fake och dyrt.
iaf dyrare än förra året ;P
Har egentligen inte så mycke att säga men här får ni lite trevliga bilder !!
lite ego boost sådär.
stolt fotograf ^_^
oj shiiiiiiiiit va ja bjuder
fin man kan va
stolt fotograf x]
dehär åt jag typ varje dag ? :P
fake onepiece :P
eehm, undra va de här märket kan va en kopia av ? x)
converse kanske ? x))
hahahahahahahahaha
haha, den här skylten satt vid en pool ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0