DAG 6; MINA RÄDSLOR

Haha, den här listan skulle nog kunna bli hur lång som helst x]
Men jag kan ju iaf säga några saker ;)

Det som jag tror jag är mest rädd för är nog att det ska hända någonting
med nån jag älskar. Typ att nån är med i en olycka eller liknande.
Och sen är jag ju rädd för mördare, väldtäcksmän, mörker m.m.
Nu när ja tänker efter tror jag att jag är lite flygrädd också :/
Och ställen där de typ inte är några folk.
Och lite klaustrofobi har jag nog också.
Sen är jag också rädd för sjukdomar också.
Typ att jag ska få cancer, hjärtfel osv.

Kommentarer
Postat av: mathilda <3

Du flyger ju jätte ofta! xD

2011-03-30 @ 20:35:51
Postat av: ebba

Men de är ändå läskigt att flyga ;P <3

2011-03-30 @ 20:37:52
URL: http://likeucare.blogg.se/
Postat av: mathilda<3

Haha, okej ^^ <3

2011-03-31 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0