Heeeej :)

Hmm, sitter och planerar lite för va ja ska ha för vår grejor.
Ska nog köpa en vanligt svart bikini underdel som jag kan ha
till alla mina udda överdelar och så ska jag nog köpa en bikini från h&m.
Och ett par vit-blå randiga flip-flop, ett par ballerina och ett par vår skor me lite klack.
Och en vårjacka. Finns en jätte fin på gina fast vet inte om den finns längre :(

Aja, ikv blire vpd och imorron ska ja sova över me lilla Mathilda :)
Köpte en marabou idag som jag kan tjocka i mej lite senare ikväl 8)
Sen kanske jag ser på nån trevligt film elr nått ;)
Aja, världens tråkigaste inlägg x]

Kommentarer
Postat av: Hanna (Lindström)

OMG vilken fin bild OMG

2011-03-25 @ 19:52:02
URL: http://tweeling.blogg.se/
Postat av: mathilda <3

Är det du på bilden?! Skit fin!

2011-03-25 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0