HELGEN

hej, hej :)
har ju typ inte uppdaterat speciellt mycke i helgen
men jag antar att dom flesta av er har listat ut att jag
var me min käre vän Fanny ?

I fredags åkte jag iaf ut till landet och hade de trevligt.
Sen på lördan så åkte jag tsm me fanny till henne och där hade vi de as najs.
Vi typ bada bubbelpool, kolla film, åt godis och såder ;)
allmänt mys helt enkelt ! ^_^
på söndan åkte jag hem och blev tvingad att gå på släktmiddag.
inte lika trevligt.
innan landet ;
me fanny ;

subway :)
ge mej fannys hår, nu tack !
haha, sexigt x)
hahaha, omg, älskar den här bilden !!


skit najs helg iaf ;)




Kommentarer
Postat av: rebecka

DEN FÖRSTA BILDEN TAR DU BORT, SER UT SOM NGT FETTO! D: <3

2011-05-02 @ 22:56:06
Postat av: rebecka

annars blir det hämnd...... >:D

2011-05-03 @ 12:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0